ח"כ מילביצקי: "חיות ומיארה בניגוד עניינים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מילביצקי: "חיות ומיארה בניגוד עניינים"

    ח"כ חנוך מילביצקי במהדורה המרכזית: "הנשיאה חיות לא יכולה לשבת בשום הרכב שידון בנושאים האלה והיועמ"שית מיארה לא יכולה לייעץ אחרי שהיא גיבשה והביעה את עמדתה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    11:36
    12.05.24
    רחל פסטג No Comments on מיכל כהן חי: איך להחזיר את האיזון לחיינו?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והתייחס לדרישה שעלתה היום בישיבת הסיעה. "חברי הכנסת אצלנו מאוד מעורבים ורוצים לדעת. בטח אלו שלא בממשלה, אנחנו נמצאים הרבה בתקשורת ונשאלים על הדברים. אכן ביקשו יותר עדכונים. זה בסדר".

    על החשש למרד מצד אמסלם: "אני לא רואה צל צילו של חשש. מי שחפץ בהמשך הקריירה שלו בימין יודע שכל מהלך שכזה לא יביא לו סיכויים טובים בפריימריז הבאים".

    על ההסתה נגד הממשלה: "הגשתי תלונה נגד אותו עו"ד חודק. כמה שעות אחרי זה שמעתי שהמשטרה החליטה לחקור. אחרי זה היו דברי הבלע המטורפים של טייס קרב לשעבר שקרא לרצוח את רה"מ והיום אנחנו רואים את לפיד מלבה את האש. פעיל BDS לא היה נותן נאום טוב יותר. במקום להודות בכישלונם בבחירות, הם ממרידים את הציבור נגד הממשלה וזה חמור מאוד".

    מילביצקי תקף: "הנשיאה חיות לא יכולה לשבת בשום הרכב שידון בנושאים האלה והיועמ"שית מיארה לא יכולה לייעץ אחרי שהיא גיבשה והביעה את עמדתה. היא נשאה נאום מתוקשר נגד הרפורמה עוד לפני שגיבשה את חוות הדעת. שתיהן בניגוד עניינים. אני מקווה שלא נצטרך להגיע להדחה של יועמ"שית".



    0 תגובות